Społeczna kampania informacyjna

Ciekawym pomysłem stała się społeczna kampania informacyjna o nie przekazywaniu pieniędzy osobom żebrzącym w postaci plakatów. Niestety wykonanie plakatu pozostawia wiele do życzenia, od samego początku wyglądały one jak by były wyblakłe. Brak jest także nadzoru nad plakatami rozwieszonymi już w mieście, szczególnie tych na lampach ulicznych. W wielu miejscach są poodklejane i odstają od płyty.

Jest prośba o zastosowanie bardziej zdecydowanych kolorów przy następnej edycji druku oraz nadzór nad rozwieszonymi już plakatami.

 

 

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Interpelacje i zapytania. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>